Selecteer een pagina

JR Marketing PR

VISIE

Story content moet menselijk, creatief en persoonlijk zijn.

Gevoel en oplossend vermogen mogen geen verhaaltje worden maar pakkende story telling.

De toegevoegde waarde van media zal strategisch van inhoud moeten zijn en bij Mens en Merk passen.

Portfolio

Business Cases

About

Jacqui Ramjanam

Jacqui Ramjanam is een creatieve PR persoonlijkheid met een menselijke, strategische benadering. Zij heeft een uitgebreid kwalitatief netwerk en is een
uitmuntend connecter bij strategische allianties.

 

 

Coming Up

Jouw campagne!

Media PR Online

Online strategie mag niet meer ontbreken in het PR merkbouwen.

De Bloggers, de VJ’s en de Dj’s, nieuws en beoordelingssites, zoekpagina’s en andere influentials met hun communities zijn dan ook altijd een overweging in onze PR strategie.

Media PR Offline

De traditionele media spelen nog steeds een belangrijke rol. JRmarketingPR heeft dan ook zeer goede contacten met de offline media en begrijpt hun rol in de mediamix in het PR merkbouwen.

Content PR

JRmarketingPR ontwikkelt vanuit haar visie story content voor Merk, Mens en Media op basis van haar visie.

PR Story Content is een onderontwikkeld terrein in PR land.

Honorering

JRmarketingPR heeft een project honorering die in overleg op basis van de briefing wordt uitgewerkt.

Adjied Bakas

In the spotlight

 

Blog

Latest News

Jacqui genomineerd! The Experience Award 2020

Jacqui genomineerd! The Experience Award 2020

De eerste Experience Award zal op 7 oktober 2020 worden uitgereikt. Welke ervaren 50+ verdient The Experience Award?Ervaren 50+ werkenden worden vaak in de hokjes ‘minder flexibel’, ‘minder productief’ en ‘minder innovatief’ geplaatst. Door uitblinkende ervaren...