Selecteer een pagina

Jacqui genomineerd! The Experience Award 2020

door

De eerste Experience Award zal op 7 oktober 2020 worden uitgereikt.

Welke ervaren 50+ verdient The Experience Award?

Ervaren 50+ werkenden worden vaak in de hokjes ‘minder flexibel’, ‘minder productief’ en ‘minder innovatief’ geplaatst. Door uitblinkende ervaren werkenden in de schijnwerpers te zetten en te belonen willen we die vooroordelen wegnemen en de voordelen belichten. We willen bewustwording creëren van de meerwaarde van ervaren 50+ ers, een realistischer positief beeld neerzetten voor 50+ werkzoekenden en een divers personeelsbestand voor bedrijven benadrukken. The Experience Award is een jaarlijkse prijs voor ervaren 50+ werkenden die uitblinken in innovativiteit, productiviteit, flexibiliteit, inspiratie en arbeidsethos.

Jacqui weet zichzelf steeds opnieuw ‘uit te vinden’. Ze werkt al decennia in de public relations en heeft als zzp’er een vaste klantenkring weten te verkrijgen: van trendwatcher Adjiedj Bakas en managementgoeroe Ben Tiggelaar, tot ict-bedrijf Caesar Groep en e-bike specialist Stella. Zij doen regelmatig een beroep op haar kwaliteiten om de volgende redenen: ze is een echte vakvrouw en weet mooie pr-resultaten te behalen. Ze zet zich voor meer dan 100% in. Sommige relaties doen al decennia lang zaken met haar. Jacqui begon haar pr-bedrijf in de jaren tachtig, toen er alleen nog tv, radio en gedrukte media waren en voornamelijk ‘traditionele’ bedrijven bestonden. Nu zijn er social media, internetkranten en ook het bedrijvenlandschap is veranderd. En Jacqui verandert mee. Om in een wereld met deadlines te kunnen excelleren, vindt ze de rust en balans in spiritualiteit en ademhalingsyoga.

Eind jaren tachtig wilde Jacqui aan de CEO van V&D Anton Dreesmann een portretschilderij aanbieden. Ze belde talloze malen naar zijn secretariaat. De secretaresse hield de boot af en zei: hij heeft er toch niet om gevraagd. De secretaresse hield haar CEO steeds op de hoogte van de telefoontjes van Jacqui. Na 20 keer bellen vond er een ontmoeting plaats met Anton Dreesmann op zijn kantoor in Amsterdam. Hij vertelde haar dat hij haar uiteindelijk had laten komen omdat zij volhield. Tijdens het gesprek zei hij ook dat ze een volhouder was en dat ze het wel zou redden in het zakenleven.
Innovatie: In de jaren tachtig zette ze haar pr-bedrijf op de kaart door portretschilderijen aan bekende zakenmannen als Anton Dreesmann (V&D) en Wisse Dekker (Philips) aan te bieden. Anno 2020 doet ze onder meer de pr voor bedrijven als e-bike specialist Stella. Ze is geïnteresseerd in nieuwe ontwikkelingen, gaat daarin mee en weet zich die eigen te maken om nieuwe klanten te verwerven.Productiviteit: op jaarbasis zorgt ze voor tientallen mediamomenten voor haar klantenkring. Ze is onvermoeibaar, gedreven door het behalen van deadlines. Haar persoonlijke aanpak is kenmerkend voor haar: ze verdiept zich in het medium, in de interesse en deskundigheid van de journalist, in het onderwerp en in de actualiteit en weet hierin de balans te vinden waardoor ze media-aandacht voor haar klanten weet te genereren.

Flexibiliteit: ze beweegt mee op de grote technische ontwikkelingen en die van de economie en weet op basis daarvan het verhaal van haar klanten bij de media over het voetlicht te krijgen.Arbeidsethos: Jacqui is onvermoeibaar en zeer toegewijd aan haar klanten. Voor haar gaat er niets boven het realiseren van hun pr-wensen. Jacqui is als 27 jaar werkzaam in het pr-vak en gaat daar zeker nog een aantal jaren aan vastknopen.Inspiratie: als eind vijftiger met een mooi netwerk en een schitterende clièntele, is zij een inspiratie voor veel vrouwen (en ook mannen) van haar leeftijd. Ze werkt nog steeds vol enthousiasme en energie en is van plan om dit nog een groot aantal jaren te doen. Zij toont dat klasse en een succesvol bedrijf runnen niets te maken hebben met leeftijd.

https://www.theexperienceaward.nl/jacqui-ramjanam

Bijna zes ton voor ’kids’

Bijna zes ton voor ’kids’

Het vierde IT4Kids gala in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk onder leiding van gastheer Gordon spetterde van de energie. Ruim 500 gasten zagen hoe het prachtige bedrag van 576.000 euro werd opgehaald voor allerlei kinderprojecten....

HR Wake UP – ORMIT Group

HR Wake UP – ORMIT Group

HR wake up! Jonge talenten zijn gedreven en willen graag het verschil maken. Vanuit deze intrinsieke motivatie weten ze hun beperking, hun gebrek aan ervaring, om te zetten in een kracht. Lees de blog op de website van PW: Blog HR Wake UP van Ingrid van Tiemen, Vice...

TrainMore wil doorgroeien naar 40 vestigingen

TrainMore wil doorgroeien naar 40 vestigingen

AMSTERDAM - De luxe Nederlandse fitnessketen TrainMore trekt opnieuw geld aan om verder te kunnen groeien. Eind vorig jaar kreeg de fitnessketen al een achtergestelde lening van €16 miljoen van de Rabobank en investeringsmaatschappij DMF. Lees het hele artikel op...

Jacqui Ramjanam is een creatieve PR persoonlijkheid met een menselijke, strategische benadering. Zij heeft een uitgebreid kwalitatief netwerk en is een
uitmuntend connecter bij strategische allianties.

Jacqui Ramjanam

JR Marketing PR